Рубрика: մաթեմատիկա 6-1 դասարան

մաթեմատիկա

Սիրելի 6 – րդ դասարանցիներ, ողջույն:  Մենք շարունակում ենք «Մաթեմատիկայի դաս ագարակում» նախագծի երրորդ փուլը. ծանոթանում ենք մեր տարեկիցների կազմած խնդիրներին, փորձում ենք լուծել այդ խնդիրները և նաև կարիքի դեպքում առաջարկություններ ենք անում խնդիրները ավելի կատարելագործելու վերաբերյալ:  Ուշադիր ենք կարդում խնդիրները՝ մենք նաև ստուգում ենք մեր տարեկիցների գրածը:

Լինդա Մելիքյան 

Շնաձկան խնդիր
Մի օվկիանոսում կար 346 շնաձուկ: Այդ շնաձկներից 75-ը լողացին և գնացին որսի, 3-ը սատկեցին, 5-ը իրենց ճանապարհը կորցրեցին, իսկ 9-ը հետ վերադարձան: Հարց. քանի՞ շնաձուկ մնաց օվկիանոսում:

Լուծում

346 

Ռուբեն Մովսիսյան 

Անտառում երեք հովազ ​որս են անում և օրվա վերջում հաջողվում է միասին որսալ 12 եղնիկ, որոնցից 7 -ը ձագ է, իսկ 5-ը մեծ եղնիկ: Առաջին հովազը օրական ուտում է ​եղնիկների 1/6 մասը, իսկ երկրորդը առաջինից 3 անգամ շատ: Երրորդ հովազը քանի՞ եղնիկ է ուտում:  Ո՞ր հովազն է ամենաշատը ուտում:  Ի՞նչ կարող ես ասել ամենաշատ կերած հովազի մասին:

Լուծում

2-րդ

Իսկ հիմա այցելում ենք Կարինե Գոմցյանի և Կարեն Խադիշյանի բլոգները և փորձում լուծել իրենց կազմած խնդիրները:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s